fredag den 21. marts 2014

Juice Faste

Så er starten gået.....

Så er min juicefaste gået i gang. I anledningen af min første juicefaste, som jeg blogger om, vil jeg lave et nyt indlæg hver dag, som jeg håber, kan være med til, at hjælpe alle jer der skal til, at prøve det for første gang.


Min indkøbsliste til 10 dages juicefaste:

 - 10 til 20 æbler pr. dag
 - 1 kg gulerødder pr. dag
 - 10-20 appelsiner pr. dag
 - 2 pakke vindruer
 - 1 pose selleristænger til hveranden dag
 - 2 pakker Blåbær, solbær, jordbær
 - Blandede urter, koriander, mynte, rosmarin,  persille osv.
 - 10 citroner
 - 1-2 ananas
 - 1 pakke ingefær
 - 2-4 Granatæbler
 - 1-2 poser spinat
 - 2-4 agurker
 - 1-2 broccoli hoveder
 - 1-2 poser grønkål eller ander kål
 - 10-20 pære pr. dag

Dette kan godt være meget uoverskueligt for nogle, at skulle købe alt dette, men jeg foretrækker, som regl kun at købe ind 1-2 gange om ugen og derfor har jeg jo så en meget længere indkøbsliste. Hvis dette ikke passer ind i jeres skena, så vil jeg råde til at planlægge 1 dag i forvejen så I køber ind til 2 dage ad gangen.

Held og lykke med juicefasten og hav en vidunderlig weekend


Ingen kommentarer:

Send en kommentar