søndag den 7. juli 2013

Vegetar i Sverige

Så går turen til Sverige glæder mig til at smage Sveriges udvalg af vegetarretter.

Nå, men må vel hellere få skrevet resten af historien ;)

Tiden kom til selve hovedbegivenheden - fødselsdagsmiddagen. På selve menukortet var der ikke rigtig nogle vegetariske retter at se, men vi spurgte efter det og hvad de så kunne lave - og så spurgte de om jeg spiste fisk haha. Jeg bad dem om bare at finde på noget. Man skal jo prøve noget nyt ;)

De kom op med en ret som lignede ganske meget den de andre fik - det forstå jeg stadig ikke, hvorfor skal de altid få retter til at ligne hiannden,  personligt kan jeg godt lide forskellene, men det er måske bare mig.
Anyway det smagte rigtig godt og så også ret godt ud, men håber nu på et bredere udvalg næste gang.

Mit næste blog indlæg vil nok handle om nogle nye vegetariskebøffer jeg har fundet og min mening om dem.

God sommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar