tirsdag den 5. juli 2011

Del 2. café og restaurant anmeldelser

Efter de sidste par dages skybrud har jeg ikke haft mullighed for at besøge alle fem caféer og  restauranter som jeg havde planlagt, men jeg nåede dog at besøge to forskellige og dem vil jeg lige lave en kort anmeldelse over:

1. RizRaz: Jeg synes at maden var rigtig god og der var masser af muligheder, da det var en buffet. Selve buffeten var også godt opstillet, med friske krydderurter rundt omkring hele buffeten, som gav en hyggelig, lidt tropisk og grøn stemning. Maden virkede dog ret fed i det og det er der da nogen der foretrækker, men jeg synes dog buffeten var lidt for fed.
Jeg vil give RizRaz 4 stjerner ud af 5

2. SimpleRaw: Jeg synes det var en spændende oplevelse, da det var mit første besøg på en raw café. Maden smagte godt også selvom der var avocado i sandwichen, som jeg fik. Stedet var også hyggeligt og godt indrettet med bare trævægge, som jeg synes illustrerede raw delen rigtig godt. Var dog lidt skuffet over det manglende frokost udvalg, men jeg vil give SimpleRaw 3 stjerner ud af 5 for dens fremtidsmuligheder.

2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Jeg kender kun RizRaz - for dér var jeg jo med :-)

    Jeg er meget enig med dig i din beskrivelse af restauranten

    Nu er jeg jo en kødspiser, men hvis du falder over et virkelig godt veggiested, er jeg med på at vi prøver det sammen en dag :-)

    kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej :)

    Det var du jo :D

    Det kunne være hyggeligt, vil prøve og finde danmarks bedste veggeie cafe/ restaurant.

    SvarSlet